Merkidentiteit (huisstijl) laten ontwikkelen. Wij zijn B2 uit Groningen Stad.
Als bedrijf wilt u een goede indruk maken bij uw klanten. De visuele identiteit van uw bedrijf speelt daarbij een grote rol. Bij een huisstijl of merkidentiteit denken veel mensen aan een logo, maar er komt zoveel meer bij kijken. De ontwerpers van B2 weten er alles van. Zij kunnen een prachtige merkidentiteit ontwikkelen die precies aansluit bij uw bedrijfscultuur, visie en missie. Volledig aansluitend bij uw merkstrategie.

Het ontwerpen van een merk identiteit
Als bedrijf is het belangrijk dat uw bedrijf het juiste gevoel uitstraalt tegenover uw doelgroep. Een goed ontworpen merkidentiteit kan u daar mee helpen. Door middel van het gebruik van de juiste kleur, typografie en beeldmateriaal kan uw bedrijf een complete metamorfose krijgen. Onze grafisch ontwerpers staan klaar om een prachtige merkidentiteit te ontwikkelen voor uw bedrijf.
Kleur & typografie in uw merkstrategie
Kleur is een belangrijke factor voor uw huisstijl en webdesign want kleuren kunnen verschillende emoties oproepen bij uw doelgroep. De betekenis van een kleur hangt af van de doelgroep. Verschillende culturen hebben andere opvattingen over bepaalde kleuren. Om er voor te zorgen dat uw huisstijl effectief werkt, is het belangrijk om veel kennis te hebben over het gebruik van kleur en vorm. Gelukkig kunnen onze vormgevers u daar bij helpen.
Website typografie (lettertype)
Typografie is een belangrijk onderdeel van uw huisstijl ontwerp. Een selectie maken van goede lettertypes kan overweldigend zijn door alle keuzes die uw heeft en het moet ook uw doelgroep aanspreken. Gelukkig zijn de typografen van B2 ervaren en ze kunnen een prachtige selectie van lettertypes voor uw uitkiezen. Deze kan aangepast worden tot ze precies bij uw huisstijl passen.
-
Logo ontwerp
Voor een bedrijf is het logo een spannend onderdeel van de huisstijl, het is de hoeksteen van de huisstijl. Het logo heeft een belangrijke positie binnen de merkstrategie van een bedrijf.
-
Huisstijlhandboek
Voor een uniform gebruik van uw logo, lettertype en kleuren. Ieder respectabel bedrijf heeft een doordachte huisstijl (logo, lettertype, kleur, marges). Om deze nauwkeurig uitgedachte huisstijl te bewaken is een huisstijlhandboek nodig.
-
Merkstrategie
Een merk is constant aan het evolueren en daardoor kan het lastig zijn om het overzicht te behouden. Door gebruik te maken van een merkstrategie kan uw merk in kaart worden gebracht en ontstaat er eenheid in uw bedrijf.