Merkidentiteit (huisstijl) laten ontwikkelen. Wij zijn B2 uit Groningen Stad.
Als bedrijf wil je een goede indruk maken bij jouw klanten. De visuele identiteit van jouw bedrijf speelt daarbij een grote rol. Bij een huisstijl of merkidentiteit denken veel mensen aan een logo, maar er komt zoveel meer bij kijken. De ontwerpers van B2 weten er alles van. Zij kunnen een prachtige merkidentiteit ontwikkelen die precies aansluit bij jouw bedrijfscultuur, visie en missie. Volledig aansluitend bij jouw merkstrategie.
Het ontwerpen van een merk identiteit
Als bedrijf is het belangrijk dat jouw bedrijf het juiste gevoel uitstraalt tegenover jouw doelgroep. Een goed ontworpen merkidentiteit kan je daar mee helpen. Door middel van het gebruik van de juiste kleur, typografie en beeldmateriaal kan jouw bedrijf een complete metamorfose krijgen. Onze grafisch ontwerpers staan klaar om een prachtige merkidentiteit te ontwikkelen voor jouw bedrijf.
Kleur & typografie in jouw merkstrategie
Kleur is een belangrijke factor voor jouw huisstijl en webdesign want kleuren kunnen verschillende emoties oproepen bij jouw doelgroep. De betekenis van een kleur hangt af van de doelgroep. Verschillende culturen hebben andere opvattingen over bepaalde kleuren. Om er voor te zorgen dat jouw huisstijl effectief werkt, is het belangrijk om veel kennis te hebben over het gebruik van kleur en vorm. Gelukkig kunnen onze vormgevers je daar bij helpen.
Website typografie (lettertype)
Typografie is een belangrijk onderdeel van jouw huisstijl ontwerp. Een selectie maken van goede lettertypes kan overweldigend zijn door alle keuzes die jouw heeft en het moet ook jouw doelgroep aanspreken. Gelukkig zijn de typografen van B2 ervaren en ze kunnen een prachtige selectie van lettertypes voor jouw uitkiezen. Deze kan aangepast worden tot ze precies bij jouw huisstijl passen.
-
Logo ontwerp
Voor een bedrijf is het logo een spannend onderdeel van de huisstijl, het is de hoeksteen van de huisstijl. Het logo heeft een belangrijke positie binnen de merkstrategie van een bedrijf.
-
Huisstijlhandboek
Voor een uniform gebruik van jouw logo, lettertype en kleuren. Een doordachte huisstijl (logo, lettertype, kleur, marges) is essentieel voor jouw merkidentiteit. Om deze nauwkeurig uitgedachte huisstijl te bewaken is een huisstijlhandboek nodig.
-
Merkstrategie
Een merk is constant aan het evolueren en daardoor kan het lastig zijn om het overzicht te bewaren. Door gebruik te maken van een merkstrategie kan jouw merk in kaart worden gebracht en ontstaat er eenheid in jouw bedrijf.
een project starten?