Terug naar overzicht

Website verbeteren (optimaliseren) door B2 in Groningen.

Een mooie, doelgerichte website is een uitstekend begin. Maar hoe zorgen we er na oplevering voor dat jouw website steeds beter gaat converteren en doelen steeds sneller of goedkoper worden behaald? B2 zorgt voor hogere en/of waardevolle conversies. Onze servicecontracten zijn de basis voor het doorlopend verbeteren van je website qua technische verbeteringen alsmede webdesign optiomalisaties. Lees hieronder wat we voor je in petto hebben op het gebied van website optimalisatie.

Werkwijze Optimalisatie

Optimalisatie op basis van statistieken

Elke opdracht begint met een unieke aanleiding. Of je nou meer leads wil verzamelen of je product beter onder de aandacht wil brengen. Elke aanleiding brengt één of meerdere meetbare doelen met zich mee. Deze (actie)doelen vormen de basis voor het succes van je website. Wanneer een actiedoel volbracht is spreken we van ‘conversie’. Hoe vaker het doel van de website volbracht wordt, hoe hoger de conversie van je website.

Op basis van onze jarenlange ervaring in het realiseren en optimaliseren van websites, weten we dat het verhogen van de online conversie een zeer belangrijk, doorlopend traject is. Het aanpassen van de kleur van een knop kan bijvoorbeeld al voor een verhoging in de online conversie zorgen. Door de website grondig door te meten met verschillende tools kunnen we concrete aanbevelingen doen voor verbeteringen in het ontwerp en de inhoud. We blijven als internetbureau graag nauw betrokken bij het optimaliseren van je website op het gebied van webdesign, development en online marketing. Hiervoor hebben we speciale servicecontracten in het leven geroepen.

Strategie Final

Servicecontracten: weet waar je aan toe bent

Hieronder staan onze servicecontracten omschreven. Onze SLA’s (Service Level Agreements) zijn perfect voor bedrijven die hun website en online zichtbaarheid willen blijven verbeteren. Een goede website is namelijk nooit af, we blijven daarom graag betrokken bij je website om deze samen steeds beter te maken. Door uren te reserveren middels deze SLA’s kunnen we je proactief van dienst zijn met statistisch onderbouwde verbeteringen aan je website.

Service Level Agreements (SLA)

Een website is al lang geen statische pagina meer. Continuïteit en schaalbaarheid is belangrijker dan ooit.

SLA : Veilig Online

  • Domeinnaam + Hosting
  • SSL Certificaat (Basis)
  • Maandelijkse updates
  • Dagelijkse back-up
  • 99 procent uptime garantie
  • Telefonisch support

Sla 2: Beter Online

  • Domeinnaam + Hosting
  • SSL Certificaat (Basis)
  • Maandelijkse updates
  • Dagelijkse back-up
  • 99 procent uptime garantie
  • Telefonisch support
  • Conversie-optimalisatie
  • Elk kwartaal conversierapport
  • Halfjaarlijkse meetings
Meer
weten?
Schermafbeelding 2021 03 26 Om 13.57.36
Naar contactformulier