Case - NOM - Cover Opacity

Ondernemers in beeld bij de NOM

Case - NOM - Icon NOM – Website & Realisatie
Bekijk het resultaat https://www.nom.nl/

Een nieuw karakter

De Investerings- en ontwikkelingsmaatschappij voor Noord-Nederland (NOM) investeert in Noordelijke ondernemers en helpt ze te groeien. De oude NOM website straalde te veel autoriteit uit,  terwijl de NOM juist graag bereikbaar is voor ondernemers. De uitdaging voor dit project was dan ook; ’Hoe geven we het open karakter van de NOM vorm? En hoe maken we de NOM weer bereikbaar, voor iedereen?.’

Case - NOM - Mockup Mobile
Case - NOM - Illustratie

Groen, groener of groenst?

Tijdens de onderzoeksfase zijn we op zoek gegaan naar een moderne, frisse identiteit die past bij de innovatieve ondernemers waar de NOM mee te maken krijgt. We hebben er voor gekozen om de kleur groen aan te passen en daarnaast ontwierpen we verschillende illustraties. Deze eigenzinnige illustraties sluiten goed aan bij de rest van de website, en dragen bij aan het verduidelijken van het vriendelijke karakter.

Case - NOM - Mockup Laptop

Heeft jouw bedrijf ook behoefte aan een website die wat voor jullie kan opleveren? Kom er achter hoe we dat doen..

Case - NOM - Mokcup Ipad Location

Het NOM-verhaal

We realiseerden een volledig nieuwe website voor de NOM. Deze website is in essentie gericht op ondernemers en helpt de NOM-medewerkers met het uitdragen van het NOM-verhaal. Door de nadruk te leggen op succesverhalen en participaties van de NOM krijgt de bezoeker een goede indruk van de diensten. Tijdens de realisatie van de website hebben we nauw samengewerkt met het marketingteam van de NOM. Het resultaat is een krachtige, functionele en toch persoonlijke website die naadloos aansluit op de filosofie van de NOM.

Case - NOM - Mockup Laptop Header

Interactieve kaart & financieringscheck

De opgeleverde website beschikt over een interactieve kaart, met hierop alle NOM participaties. Deze kaart geeft de bezoeker inzicht in de grootsheid van de NOM en in de verschillende soorten participaties. Naast een handige interactieve kaart realiseerden we een uitgebreide financieringscheck. Met deze check kan een ondernemer zelf uitzoeken of zijn bedrijf in aanmerking komt voor een financiering.

Case - NOM - Team

Feestelijke lancering met bijzondere actie

Na een intensief traject van enkele maanden hebben we op 11 oktober 2018, samen met medewerkers van de NOM, de website gelanceerd. Om de lancering te vieren werd hier vanuit de NOM een actie aan gekoppeld waarbij bezoekers op zoek konden naar een verborgen schat op de website. De mensen die hier in slaagden maakten o.a. kans op een verzorgde reis naar Kopenhagen.