Een vlot, eigenzinnig notariskantoor
Bosscher Janssens is voortgekomen uit een fusie tussen Notariskantoor Cohen en Notariaat Kuhlmann. Dit eigenzinnige, vlotte notariskantoor onderscheidt zich op het gebied van persoonlijke aandacht. B2 werkte al lange tijd voor Notariaat Kuhlmann, voor deze fusie ontwierpen we een moderne, frisse huisstijl en een bijpassende website. Het doel van deze opdracht; geef Bosscher Janssens een gezicht en behoud het persoonlijke karakter waar dit kantoor om bekend staat.
Bekijk onze werkwijze- Klant
- Bosscher Janssens
- Diensten geleverd
- Logo & huisstijlen
- Website
- Partner sinds
- 2008
Over de kleuren
Bosscher Janssens gaf aan een jong, fris en zakelijk imago neer te willen zetten. We hebben daarom voor bovenstaande hoofdkleuren gekozen, deze zijn gedurfd en eigentijds. Door de felle, contrasterende kleuren ontstaat er direct herkenbaarheid. Deze kleuren lenen zich ook goed voor drukwerk, door felle kleuren voor het visitekaartje te gebruiken springt deze direct in het oog bij (potentiële) klanten.
Het logo van Bosscher Janssens is tot stand gekomen met de fusie als basis. De twee vormen vinden elkaar in het midden en worden op deze manier gefuseerd. Daarnaast heeft deze vorm betrekking op de verbindende werkzaamheden van een notaris. De twee vormen gaan in het logo een officiele verbintenis aan, met de notaris als tussenpartij.
De huisstijl
De volledige Bosscher Janssens huisstijl is doorgetrokken op verschillende dragers. Zo ontwierpen we briefpapier, voorbladen, visitekaartjes, belettering, vlaggen en raamstickers. Inmiddels wordt het logo gebruikt op verschillende sportshirts en relatiegeschenken.
Persoonlijk karakter door foto's
De Bosscher Janssens website is helemaal gericht op het uitstralen van het persoonlijke karakter. Dit is te zien aan de grote foto’s en de opbouw. De bezoeker kan op een laagdrempelige manier informatie vinden op de website. Vervolgens kan er op de gehele website gemakkelijk contact opgenomen worden via de grote knop in het menu of één van de andere ‘call to actions’. Omdat Bosscher Janssens veel gebruik maakt van social media hebben we een speciale tijdlijn gebouwd. In de tijdlijn zijn de laatste berichten van social media te bekijken zonder de website te verlaten. Om de fusie te benadrukken hebben we ervoor gekozen om een instelbare melding te tonen op de website, deze kan via het beheerpaneel bewerkt of verwijderd worden.
